مهربانی با «یار مهربان» باید بیشتر شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با تاکید به اینکه مهربانی با «یار مهربان» باید بیشتر شود، برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه کتاب مبنای دانایی و دروازه آگاهی بوده و مهمترین ابزار انتقال تاریخ، تجارب، دانش‌ها و توسعه جوامع است، اظهار کرد: مهربانی با این یار مهربان باید جدی تر از هر زمانی انگاشته شود، چرا که عصر همگرایی دانش فقط با رشد خرد و آگاهی افزایی ممکن است.

او افزود: برنامه‌های متنوعی در راستای هفته کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب‌نوش» در سطح مراکز فرهنگی هنری استان با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی اردبیل برگذار خواهد شد.

احدزاده اضافه کرد: در این مسابقه کتاب‌خوانی که در بین گروه‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال(نونهال و نونگاه) و ۱۳ تا ۱۷ سال (نوجوان) خواهد بود، شرکت‌کنندگان می‌بایست کتاب موردعلاقه‌شان را در قالب فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای و با صدای خود معرفی نمایند که در پایان از برگزیدگان این فرآیند تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: هم‌چنین در این ایام از کودکان و نوجوانان کتاب‌خوان برتر استان نیز در راستای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کتاب‌خوانی تقدیر به عمل خواهد آمد و برنامه‌های کتاب‌محور دیگری در قالب فعالیت‌های عمومی و مهم کانون اجرا خواهد شد.

احدزاده در پایان سخنان خود بابیان اینکه مهم‌ترین نهاد مهربانی و آشتی با برترین اختراع بشری(کتاب) خانواده است، خواستار رفع موانع راه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی شد و تأکید کرد که گرانی قیمت کتاب نباید باعث کم‌رنگی آن در سبد نیازمندی خانواده‌ها شود.

شایان‌ذکر است، براساس فراخوان مسابقه «کتاب‌نوش»، شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق پرتال مجازی کانون استان اردبیل به‌آدرس: مسابقه-کتابخوانی-کتاب-نوشhttps://ardabil.kpf.ir  و هم‌چنین از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره همراه (۰۹۱۴۷۴۵۱۴۳۳) ارسال نمایند.

فراخوان مسابقه‌ی کتاب‌نوش کانون استان اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =