اعضای کتابخانه‌ی پستی ملایر با امام جمعه‌ی این شهر دیدار کردند

‏در نهمین روز از دهه‌ی مبارک فجر چند تن از اعضای فعال کتابخانه پستی ملایر به همراه مربی خود در دفتر امام‌جمعه‌ی این شهر حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، الهام خانجانی مربی کتابخانه‌ی پستی شهرستان ملایر به همراه چند تن از اعضای خود با حضور در دفتر امام جمعه‌ی این شهر با وی دیدار کردند.
در روز ۲۰ بهمن تعدادی از اعضا کتابخانه‌ی پستی ملایر  از روستای توچغاز مدرسه‌ی سمیه به همراه مدیر و معلمان خود با امام جمعه‌ی شهرستان ملاقات کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه‌ی شهرستان ملایر، با تبریک فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از حضور کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی کرد و ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، به معرفی وقایع انقلاب و دوران ظلم و استبدادی شاه پرداخت و در ادامه خاطراتی را از دوران کودکی خود مربوط به قبل از پیروزی انقلاب بیان کرد.
حجت‌الاسلام برقراری در بخش دیگری از سخنان خود از کودکان خواست مراقب نقشه‌های دشمنان باشند که با شیوه‌های مختلف قصد دین‌گریزی ملت ما به ویژه کودکان و نوجوانان را دارند. وی هم‌چنین به کودکان تاکید کرد که مواظب آنچه در فضای مجازی می‌بینند و می‌شنوند باشند.
در ابتدای این دیدار الهام خانجانی مربی کتابخانه پستی شهرستان ملایر ضمن تشکر از توجه امام جمعه‌ی شهر به کودکان و نوجوانان، به تشریح رسالت، اهداف و فعالیت‌های مراکز کانون و کتابخانه پستی پرداخت.  
در پایان الهام خانجانی با اهدا یک جلد کتاب نفیس از حجت‌الاسلام برقراری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =