داوری آثارراه یافته به اولین مهرواره پویانمایی استانی (تک فریم های کودکانه)،همزمان با ایام االله دهه فجربرگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، آثار ارسالی به دبیرخانه این مهرواره را فائقه السادات کمالی ، فروزان دهقان از  مدرسان پویانمایی درمدرسه انیمیشن ودانشگاه ومحمدرضا آخوندی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان یزد داوری نمودند.

روح الله زارع کارشناس هنری کانون و دبیراجرایی این مهرواره بیان کرد،شرکت کنند گان در گروه های سنی نونهال( ۹تا۱۲) سال و گروه های سنی نونگاه و نوجوان  (۱۲تا۱۸) سال آثار پویانمایی خود را به دبیرخانه  این مهرواره ارسال کردند که در  مجموع 70 اثراز مراکز استان  دریافت شد و 52 اثر به مرحله داوری راه یافتند.

لازم به ذکر است؛ پویانمایی یکی از تولیدات کاربردی تاثیرگذار کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان است. براین اساس واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب, بر آن شد تا مهرواره استانی پویانمایی تک فریم های کودکانه را در سطح مراکزفرهنگی هنری کانون استان برگزار کند.

این مهرواره در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در فضای مجازی به نقد وبررسی آثارارسالی خواهد پرداخت و در تاریخ ۲۵ بهمن ماه اختتامیه این مهرواره برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =