۹ نفر استخدامی سهمیه کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی ۱۴۰۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از فراهم شدن شرایط استخدام ۹ نفر برای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در شهرستان‌های استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کانون استان در راستای تکمیل نیروی انسانی خود، از واجدان شرایط برای شرکت در آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور دعوت به همکاری کرد.

در همین رابطه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اعلام کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل کانون، جهت رفع این مشکل، و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و هماهنگی با ستاد مرکزی کانون، مجوز به کارگیری ۹ نفر برای استخدامی سال ۱۴۰۰ از سازمان امور استخدامی  کشور اخذ شده است و قرار است بر اساس جدول مشخص شده در شهرستان‌های مورد نیاز به کارگیری شوند(این تعداد نیرو بر اساس شرایط مندرج در دفترچه راهنمای استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور است).

معصومه هادی ادامه داد: برای نخستین‌بار در کشور است که   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به منظور رفع کمبود نیروی انسانی این مجوز را اخذ نموده است و اولین استانی هستیم که مجوز استخدام ۹ نفر همکار را از سازمان امور استخدامی کشور دریافت کرده‌ایم.
بر همین اساس از میان متقاضیان خدمت در کانون، در زمینه‌های کارشناس فرهنگی و هنری(در شهرهای بمپور، دلگان، میرجاوه، نیمروز، هامون و هیرمند) و کتابدار(در شهرهای سیب و سوران، قصرقند و مهرستان) با برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، افراد مورد نیاز جذب می‌شوند.
مواد آزمون عمومی شامل: معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی وحقوق اساسی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی، فناوری اطلاعات است.
در آزمون تخصصی نیز برای کتابداری: مبانی علم اطلاعات و دانش‎شناسی(کتابخانه و کتابداری، مبانی اطلاع‌رسانی)، آیین نگارش و چاپ و نشر(آشنایی با چاپ و نشر، گزارش‌نویسی، شیوه‌های یادگیری و مطالعه)، سازماندهی اطلاعات(فهرست‌نویسی توصیفی و تحلیلی، رده‌بندی دیویی، نمایه‌سازی)، منابع و خدمات مرجع(منابع مرجع عمومی و تخصصی)، فناوری اطلاعات(آشنایی با نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای و اطلاع‌رسانی، آشنایی با کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت)، مدیریت اطلاعات و دانش(مجموعه سازی ۱ و ۲، اصول و مبانی مدیریت کتابخانه، مواد و خدمات کتابخانه‌ای برای بزرگسالان نوسواد، مواد و تجهیزات دیداری و شنیداری) و برای کارشناس فرهنگی و هنری: مبانی ارتباطات جمعی، جامعه شناسی هنری و فرهنگی، نظریه‌های فرهنگی، سواد رسانه‌ای، اصول و ابزارهای دیپلماسی فرهنگی، ارتباطات و تبلیغات در ایران و جهان در نظر گرفته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام، زمان آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون و... به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =