ایستگاه پایانی مهرواره‌ی "دوست تازه‌ی من" در کانون استان تهران

در ادامه‌ی ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی معلولان و در اختتامیه‌ی مهرواره‌ی "دوست تازه‌ی من" عروسک‌های دست‌ساز اعضا، مربیان و علاقه‌مندان به ساخت عروسک، در قالب یک نمایشگاه حقیقی و دو گالری مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با طراحی و انتشار فراخوان مهرواره‌ی "دوست تازه‌ی من" در سطح مراکز و فضاهای مجازی کانون، اعضا و مربیان مراکز استان تهران، تولید و ساخت عروسک‌های دست‌ساز با محوریت "عروسک‌های دارای نیازهای ویژه، طراحی و مناسب‌سازی شیوه‌های آموزشی و بازی‌ها و سرگرمی‌ها برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه" را آغاز و پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تولیدات خود را به واحد فرهنگی اداره‌کل کانون استان تهران ارسال کردند.

شرکت‌کنندگان این مهرواره حدود ۶۰ اثر برای شرکت در مهرواره تولید و ارسال کرده که آثار در قالب یک نمایشگاه فیزیکی از ۸ تا ۱۴ اسفند در اداره‌کل کانون استان تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نکته‌ی جالب‌توجه اینکه تعدادی از آثار تولیدی و ارسال شده به دبیرخانه‌ی مهرواره، توسط اعضای دارای نیازهای ویژه ساخته شده‌اند. 

گفتنی‌ست؛ برای ثبت و ماندگاری این آثار و نیز دسترسی علاقه‌مندانی که شرایط حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، آثار ارسالی مهرواره‌ی "دوست تازه‌ی من" در قالب دو نمایشگاه مجازی نیز در بستر Kpf.ir و سایر رسانه‌های مجازی کانون منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =