آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون استان قزوین

با حضورجمعی از مسوولان استان و کانون  آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۴ اسفند، سید علی‌اکبر موسوی به عنوان پنجمین سکان‌دار کانون استان قزوین معارفه شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی-امنیتی استانداری، هادی یوسف‌زاده معاون توسعه‌ و مدیریت منابع کانون ، «سرهنگ منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی و جمعی از مدیران و مسوولان استان مهمان این مراسم بودند که در سالن نمایش مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی، نمایش کلیپ کارنامه مدیرکل سابق کانون، پخش تازه‌ترین تولید انجمن سرود کانون (سرود ایران من) از جمله برنامه‌های اجرا شده دراین مراسم بود.

در این آیین استانی، معاون سیاسی-امنیتی استاندار، خروجی کار کانون را تخصص، تعهد و تربیت دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقش امروز مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی را بسیار دشوار، حساس و اثرگذار دانست.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون نیز با برشماری بخشی از ویژگی‌های کانون از جمله اتکا به منابع انسانی، کودکان و نوجوانان را سرمایه‌های اصلی کانون دانست.

دربخشی از این برنامه «مژده اروجی » مدیرکل پیشین کانون استان، کانون را فضایی تاثیرگذار و رو به رشد دانست و از همدلی و مساعدت همه همکاران خود در سال‌های مدیریتش قدردانی کرد.  

مدیرکل جدید کانون استان «سید علی اکبر موسوی» نیز با قدردانی از اعتماد مدیرعامل کانون و استاندار قزوین برای این برگماری، ابراز امیدواری کرد با همراهی همه اهالی کانون استان بتواند روندی رو به رشد و همراه با بالندگی را برای کانون استان رقم بزند.وی هم‌چنین از تلاش‌های مدیرکل پیشین کانون سپاس‌گزاری کرد.

در پایان این مراسم با حضور و همراهی مسوولان مهمان، حکم مدیرکل جدید کانون پس از خوانش به وی اهدا شد وهم‌چنین از تلاش‌های مژده اروجی مدیرکل پیشین کانون استان که از سال ۹۴، اداره این مجموعه را بر عهده داشت قدردانی شد.

گفتنی است، مدیرکل جدید کانون قزوین متولد ۱۳۶۱، دانشجوی دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه است که به عنوان یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، سابقه چندین مدیریت اجرایی در برنامه‌های کلان استان و ۱۸سال فعالیت در آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =