توانمندسازی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوان محور فعالیت‌های کانون پرورش فکری است

معصومه هادی: نگاه و دیدگاه مسئولانی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را می‌شناسند و به برنامه‌های آن باور دارند در ارایه‌ی خدمت موثر به جامعه‌ی هدف یاری‌رسان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه ضمن تبریک انتصاب مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری گفت: نگاه و دیدگاه مسئولانی که کانون را می‌شناسند و به برنامه‌های آن باور دارند یاری‌بخش ما در ارایه‌ی خدمت موثر به جامعه‌ی هدف است.

مدیرکل کانون استان در ادامه با ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان گفت: توانمندسازی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوان محور فعالیت‌های ما در مراکز فرهنگی‌هنری است.

وی سپس با اشاره به تغییر شیوه‌ی ارایه‌ی خدمات کانون به مخاطبان در دوران همه‌گیری بیماری کرونا، گفت: در پی شرایطی که بر جهان حاکم شد، کودکان و نوجوانان بخش قابل توجهی از زمان خود را در فضای مجازی می‌گذرانند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از پیشروان فعالیت در این عرصه، به منظور آگاهی‌بخشی و هدفمند کردن حضور مخاطبان در فضای مجازی برنامه‌های گسترده‌ای تدارک دید که برگزاری کارگاه‌های تخصصی مجازی، پخش فیلم، قصه، نمایش و... بخشی از این حضور موثر کانون به شمار می‌رود.

کانون زبان و ظرفیت‌های آن بخش پایانی سخنان هادی بود که رییس کانون زبان ایران در استان، بهره‌مندی از آموزش‌های این موسسه‌ی بزرگ را یکی دیگر از خدمات کانون در راستای توانمندسازی گروه‌های سنی گوناگون دانست.

در ادامه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری ضمن بیان خاطراتی از دوران عضویت خود در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان، کانون را سازمانی تاثیرگذار در افزایش توانایی کودکان و نوجوانان دانست که در طول سال‌های فعالیت خود عملکرد خوبی داشته است.

انسیه قیاسی در پایان اظهار امیدواری کرد که دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی با اقدام‌ها و برنامه‌های خود و همراهی همه‌ی مسئولان و پاسخگویی به مطالبات مردمی، بخشی از دغدغه‌های جامعه را کاهش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =