اجرای برنامه‌های فرهنگی کانون استان تهران در روستای مسگرآباد با حضور سیدعلی حسینی

پیرو جلسات ستاد دهه‌ی فجر و تعامل با بخشداری مرکزی تهران، ویژه‌برنامه‌ای فرهنگی با حضور سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، ابوطالب فرنیاپور بخشدار مرکزی تهران، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران، رئیس و اعضای شورایاری روستای مسگرآباد، در این روستا برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ پس از اعلام آمادگی نهاد فرهنگی کانون استان تهران و بخشداری مرکزی در جلسات ستاد دهه‌ی فجر برای برگزاری برنامه‌ی مشترک، با حضور سیدعلی حسینی سرپرست کانون استان تهران و مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی این استان، ابوطالب فرنیاپور بخشدار مرکزی تهران، رئیس و اعضای شورایاری، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان روستای مسگرآباد، ویژه‌برنامه‌ای فرهنگی در سالن گلزار شهدای این روستا به اجرا در آمد.

در این ویژه‌برنامه سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، ابوطالب فرنیاپور بخشدار مرکزی تهران و رئیس شورایاری روستای مسگرآباد، دقایقی کوتاه صحبت کردند.

سیدعلی حسینی ضمن تبریک روز مبعث پیامبر اکرم (ص) و آرزوی برقراری صلح و دوستی در تمام دنیا، کودکان و نوجوانان سراسر جهان را شایسته‌ی زیستن در شرایط صلح آرامش دانست و افزود؛ کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط روحی ویژه، نیازمند فضای آرام و فرهنگی بیشتری نسبت به دیگر گروه‌های سنی هستند.

وی اهمیت و نقش کتاب و فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان مهم و بی‌جایگزین قلمداد کرد و خرسندی خود را از فرصت پیش آمده برای خدمت به کودکان و نوجوانان روستای مسگرآباد ابراز داشت.

سرپرست کانون استان تهران ابراز امیدواری کرد که با گمانه‌زنی‌های صورت گرفته و با کمک کانون، کتابخانه‌ی روستای مسگرآباد تجهیز شود و در صورت امکان و هموار شدن شرایط، کانون استان تهران در روستای مسگرآباد با استقرار "تماشاخانه‌ی سیار پیک امید" به اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده‌ی فرهنگی و هنری بپردازد.

در ادامه‌ی برنامه، پاییزه طاهری مسئول مرکز ۲۷ تهران به اجرای قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان حاضر پرداخته و پس از آن اعضای کودک و نوجوان مرکز ۲۲ تهران، به اجرای نمایش پرداختند.

در پایان این ویژه‌برنامه از طرف کانون پرورش فکری استان تهران به تمام کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده کتاب‌هایی اهدا و از حضور آنان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =