آموزش فرهنگ عبور و مرور و ترافیک با هنر کتابخانه سیار کانون پرورش فکری فامنین

مربی کتابخانه سیار روستایی فامنین در کنار آموزش عبور و مرور به کودکان و نوجوانان، به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی پرداخت.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ ویژه برنامه «آموزش فرهنگ ترافیک» توسط کتابخانه سیار روستایی فامنین با همکاری ادارات مختلف هم‌چون مرکز بهداشت و درمان، پلیس راهور و آموزش پرورش در کوی ماماهان فامنین اجرا شد.
در این برنامه که با حضور ۸۰ نفر از کودکان آموزشگاه ۱۳ آبان کوی ماماهان برگزار شد، مهدی شکری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به ایراد سخن پرداخت. 
وی از کانون پرورش فکری جهت اجرای برنامه های خلاقانه تشکر کرد.
در ادامه سرهنگ نوری از کارشناسان اداره آموزش پلیس راهور استان ضمن معرفی علائم راهنمایی و رانندگی به کودکان، از آنها دعوت کرد تا به عنوان همیار پلیس ماموران راهنمایی و رانندگی را در همه‌ی ایام از جمله عید نوروز یاری کنند. 
سپس احمد عسگری، مربی کتابخانه سیار روستایی فامنین با اجرای برنامه‌هایی هم‌چون: نمایش عموسبزعلی، نمایش عروسکی، شعرخوانی و اجرای مسابقه به آموزش فرهنگ ترافیک و عبور و مرور به کودکان پرداخت.
گفتنی است کتابخانه‌ی سیار روستایی فامنین از جمله کتابخانه‌هایی است که با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری جذاب در روستاهای محروم می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =