«بیماری دلسوزی» به بخش مسابقه جشنواره انیمیشن مونسترا راه یافت

پویانمایی «بیماری دلسوزی» ساخته مارال علیزاده به بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا کشور پرتغال راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن هفت دقیقه‌ای «بیماری دلسوزی» اولین تجربه فیلم‌سازی این کارگردان است که به تازگی در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پایان رسید.

این انیمیشن قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ (۱۹ و ۲۰ مارس ۲۰۲۲) در جشنواره انیمیشن مونسترا به نمایش گذاشته شود.

این فیلم همراه با هفت فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، فنلاند، کرواسی و لهستان در بخش مسابقه فیلم‌های در حوزه خانواده با یکدیگر رقابت خواهند کرد که داوری این بخش را نیز خانواده‌ها بر عهده خواهند داشت.

در خلاصه این فیلم کوتاه انیمیشن آمده است: کودکی در تنهایی خود از پنجره، زیبایی‌های شهر را تماشا می‌کند. این زیبایی‌ها او را به بیرون از خانه می‌کشاند، اما این حضور موجب پریشانی او می‌شود.

فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه در پنج بخش فیلم‌های انیمیشن بلند، کوتاه، خیلی کوتاه، فیلم‌های کودک و نوجوان و بخش مسابقه فیلم‌های پرتغالی دسته‌بندی و داوری می‌شوند.

جشنواره بین‌المللی انیمشن مونسترا توانسته است در دور بیست‌ویکم برگزاری به یک جشنواره انیمیشن مطرح در سطح دنیا تبدیل شود.

بر همین اساس یکی از بخش‌های جنبی این جشنواره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای افراد بالای ۱۸ سال، خانواده‌ها و همه علاقه‌مندان به ماجراجویی در سینمای انیمیشن است.

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۷ فروردین ۱۴۰۱ (۱۶ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۲) در شهر لیسبون کشور پرتغال به صورت فیزیکی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =