کد خبر: 313285
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
بازدید 303
۱۳ برگزیده در  پویش «مهرواره آب»

در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پویش «مهرواره آب» که در سالن اجتماعات آبفای همدان برگزار شد، اعضا و مربیان کانون استان همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پویش «مهرواره آب» روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه با حضور مشاور اجرایی استاندار همدان، مدیرکل کانون و  مدیران کل ادارات و جمعی از مسئولان استانی در محل تالار آب مجموعه‌ی فرهنگی ورزشی آبیاران این شهر برگزار شد.
در این مراسم از برگزیدگان و داوران بخش‌های مختلف مهرواره تقدیر به عمل آمد.
بر همین اساس ۴ مربی و ۹ عضو کانون پرورش فکری استان از برگزیدگان این مهرواره بودند.


مربیان و اعضای برگزیده در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:
مربیان: ستاره طاقتی احسن مربی‌ هنری شیرین‌سو در بخش عکاسی، معصومه کریمی مربی ادبی کانون  در بخش ادبی و خدیجه عین‌الله‌زاده مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری صالح آباد در بخش کلیپ آماتور
معصومه جلیلی در بخش آموزش ساخت کلیپ از مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان فامنین.
فاطمه عمادی مقیم ۱۳ ساله، مائده بخشی ۱۱ ساله، معصومه ایمانی ۱۰ ساله، زهرا شایگان زاهد۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو به مربیگری ستاره طاقتی‌احسن.
سپیناژ شفیعی ۱۱ ساله، زهرا اسفندیاری ۱۰ ساله و محمدجواد سالمی ۱۵ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد به مربیگری سمیه سروامان الهی و مژگان هادی.
فاطمه اوچی ۱۳ ساله عضو مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار به مربیگری شهرزاد بیاتی.
‏و زهرا حشمت‌افخم عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان به مربیگری معصومه کریمی.
‏گفتنی است اولین پویش "مهرواره آب" از تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری از طرف اداره کل آب و فاضلاب و با همکاری کلیه‌ی دستگاههای اجرایی برگزار و تعداد ۱۰۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند که داوری آن را مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عهده داشتند.
‏شایان ذکر است جشنواره با هدف ترویج فرهنگ بهینه‌ی مصرف آب در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری ادبی و تحقیق و پژوهش و با موضوعاتی هم‌چون: کودکان دوستدار آب، مادران حافظ آب و صرفه‌جویی، آب و کشاورزی، آب و محیط زیست و... در سطح استانی و ملی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =