استقبال از بهار و جشن نیمه‌ی شعبان به همراه شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت

عروسک‌های بلندقامت کانون پرورش فکری در آستانه‌ی دو عید فرخنده در جمع شهروندان حاضر شدند و به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پنج شنبه ۲۶ اسفندماه هم‌زمان با شب میلاد فرخنده امام عصر(عج) مراسم جشنی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان و همشهریان همدانی در محل آرامگاه باباطاهر برگزارشد.
در این مراسم بهناز ضرابی‌زاده، طی سخنان کوتاهی علاوه بر تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) و دعا برای تعجیل در ظهور ایشان، از خدا خواست سال ۱۴۰۱ برای همه‌ی مردم کشور عزیزمان منشاء خیر و برکت باشد.
در ادامه این مراسم نوشین بگلریان مربی کارگاه‌های بازیگری کانون به توضیح چینش سفره‌ی هفت‌سین که یکی از  آداب و رسوم زیبای ایرانیان است پرداخت.


گروه سرود «آفرینش» اعضای هنرمند کتابخانه‌ی سیارشهری همدان سرودی زیبا در وصف آقا امام زمان(عج) اجرا کردند که با استقبال گرم مردم مواجه شد.
گروه نمایشی متشکل از اعضای نوجوان دختر با اجرای نمایش هفت‌سین، به توضیح این سنت دیرینه پرداختند.
در ادامه عروسک‌های بلندقامت و سردیس کانون با حضور در جمع همشهریان و کودکان و نوجوانان در مراسم به شادپیمایی پرداختند و شور و نشاط این جشن را چند برابر کردند.


گفتنی است مراسم مشابهی نیز در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شماره ۵ همدان با همکاری فرهنگ‌سرای نشاط و هیئت امنای مسجد الزهرا(س) و با حضور بیش از صد نفر از کودکان به همراه خانواده‌ هایشان برگزار شد.
فاطمه چلوئیان در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های شاد و جذاب به معرفی شخصیت امام دوازدهم(عج) پرداخت.
قصه‌ تولد امام مهدی(عج) و خوانش شعر در وصف ایشان از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط معصومه حق‌ستا اجرا شد.
مولودی‌خوانی و اجرای مسابقه  و نقاشی پایان بخش مراسم جشن این مرکز فرهنگی هنری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =