کد خبر: 313411
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
بازدید 341
«نوجوان‌مرد» رتبه دوم جشنواره ملی «قهرمان‌من» را کسب کرد

مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» اثری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در جشنواره ملی «قهرمان‌من» موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» کاری از بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و با مشارکت حوزه هنری استان در بخش نقاشی و پوستر جشنواره «قهرمان‌من» رتبه دوم را به دست آورد.

بنابر این خبر، مسابقه «قهرمان من» به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و  با موضوعات «حاج قاسم»، «احترام به پدر و مادر»، «سردار دل‌ها»، «عشق به وطن»، «حاج قاسم و دفاع از حرم»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم و مردمی‌ بودن»، «سردار دل‌ها و فرزندان شهدا» و «تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی»، به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شده است.

این در حالی است که، شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب‌های شبکه اجتماعی «استوری، کانال و صفحه»، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشن، کمیک موشن و موشن‌گرافی در این رویداد شرکت دادند.

همچنین، در فراخوان این مسابقه به معرفی مکتب شهید سلیمانی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و در اهداف برگزاری آن بر شناخت و معرفی شخصیت شهید سلیمانی به نسل کودک و نوجوان، شبکه‌سازی فعالان و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی تأکید شده است.

مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» شامل یک پوستر جلد و ۹ پوستر روایت‌گونه برای مخاطب نوجوان است و از خاطرات خودنوشت شهیدحاج‌قاسم سلیمانی در کتاب «از چیزی‌نمی‌ترسیدم»  الهام گرفته شده و به صورت رسمی از سایت و صفحه ایستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان منتشر شده است.

 پوسترهای نوجوان‌مرد را اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =