کد خبر: 313434
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
بازدید 167
کارآمدی، ثمره برنامه‌محوری است

رئیس کانون زبان ایران کارآمدی را ثمره برنامه‌محوری دانست و اولویت این مجموعه را در سال ۱۴۰۱ جذب ‌و پایدارسازی زبان‌آموزان و خدمات‌رسانی موثر به مخاطبان اعلام‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، غلامرضا کیانی این سخنان را طی نشست با مسئولان کانون زبان استان گیلان اظهارداشت و با تاکید بر ضرورت هدف‌گذاری قرین تلاش وشادابی تصریح‌کرد: برطرف‌سازی موانع و عملیاتی‌کردن برنامه‌ها برای تنوع‌بخشی و گسترش خدمات‌رسانی به مخاطبان، نقشی سازنده‌ درمسیر موفقیت دارد.

مدیرکانون زبان ایران برهمین اساس نیز به ترسیم چشم‌انداز و برنامه‌های سال جاری کانون زبان پرداخت و با ارزش‌مند توصیف‌کردن سرمایه‌های انسانی و هم‌گرایی حاکم بر این مجموعه افزود: «کارآمدی، ثمره برنامه‌محوری است» و برای نیل به این هدف نیازمند تعامل افزون‌تر با مخاطبان و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران

کیانی در همین زمینه افزود: آرمان‌گرایی، برنامه‌محوری با بُرش استانی و درعین‌حال، چابک‌سازی و بهره‌وری مناسب از نیروی انسانی، از دیگر اهدافی است که در راستای افزایش درآمدزایی و خوداتکایی مدنظر قراردارد.

وی در این میان، واکاوی درون‌داد و فرآیند فعالیت‌های کانون زبان را مهم ‌قلمدادکرد و با بیان‌اینکه این مجموعه دارای شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مخصوص به خود است،گفت: شناخت نقاط ضعف و تقویت توان‌مندی‌ها، به موفقیت یک سازمان کمک‌می‌کند.

او همه‌گیری ویروس کرونا و برگزاری موثر کلاس‌های برخط کانون زبان را از جمله این توفیق‌ها دانست و با اشاره به استقبال روزافزون زبان‌آموزان و خانواده‌ها از این کلاس‌ها اظهارکرد: لازم‌است به افزایش گستره فعالیت‌ها در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته‌باشیم.

لزوم توجه هرچه بیش‌تر به خواسته های نیروی انسانی و تشویق کارکنان توان‌مند، تجهیز وآشناسازی هرچه بیش‌تر جامعه به فعالیت‌های کانون زبان به عنوان یک مجموعه با سابقه و ضرورت جذب‌زبان آموز، به ویژه در بهار ۱۴۰۱ از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه کیانی قرارداشت و وی با شریک ‌توصیف‌کردن تمامی همکاران، خواستار تلاش افزون‌تر برای نیل به اهداف شد.

غلامرضاکیانی هم‌چنین، اشاره‌ای به همراهی مسئولان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با کانون زبان استان داشت و با ارزش‌مند ارزیابی‌کردن این تعامل افزود: این حرکت‌های سازنده نقش موثری در افزایش گستره خدمان‌رسانی این مجموعه داشته و دارد.

هم‌گرایی، لازمه موفقیت است

سرپرست کانون استان گیلان نیز  ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، تبریک سال نو و حلول ماه مبارک‌رمضان اظهارداشت: جدیت و هم‌گرایی، لازمه ترسیم چشم‌اندازهای تازه و دست‌یابی به اهداف است و همکاری کانون پرورش فکری و کانون زبان، نمونه‌ای از این تعاملات و همکاری‌های سازنده ‌به شمار می رود.

سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون استان گیلان

سیدجلیل میرعظیمی درادامه با راهبردی ارزیابی‌کردن همراهی این دو مجموعه هم‌خانواده افزود: این هم‌گرایی ثمره‌ای ارزش‌مند به دنبال‌دارد و ارتقای سطح فعالیت‌ها و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها از جمله این دست‌آوردها محسوب‌می‌شود.

این مسئول فرهنگی دیگربخش صحبت‌های خود در این نشست را به لزوم برطرف‌سازی خواسته‌های کارکنان وافزایش انگیزه‌های آنان اختصاص‌داد و با اشاره رفاقت و هم‌دلی حاکم بر این مجموعه و نگاه سازنده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ابراز امیداواری کرد که سال جاری، شاهد افزایش موفقیت‌ها و دست‌آوردها برای این مجموعه باشیم.

استمرار موفقیت‌ها، نیازمند تقویت نگاه تحول‌خواه

مدیرکانون زبان استان گیلان هم طی این نشست هم‌اندیشی به ارایه گزارشی از عملکرد این مجموعه، به ویژه طی یک سال گذشته پرداخت و با تاکید بر نگاه تحول‌خواه حاکم بر کانون زبان استان گفت: قرارگرفتن در رتبه چهارم کشوری و تلاش برای حرکت در جهت موفقیت، از جمله این دست‌آوردها به‌شمارمی‌رود.

سیدمجیدمحمدنژاد، مدیرکانون زبان گیلان

سیدمجیدمحمدنژاد در همین‌حال به مدیریت روزهای کرونایی در کانون زبان گیلان اشاره و خاطرنشان‌کرد: گذر از این فراز و فرودها، ثبات مدیریتی و روند رو به رشد زبان آموزان، از دیگر موفقیت‌ها محسوب‌می‌شود.

وی در عین‌حال اهداف این مجموعه را بلند و عالی توصیف‌کرد و با تاکید بر لزوم پرهیز از تکیه‌کردن بر این  موفقیت‌ها افزود: ارتباط موثر مسئول با مدرسان و به موازات آن افرایش پیوندهای آنان با مخاطبان، از اولویت‌هایی است که بایستی مدنظرقرارگیرد.

قدردانی از سرپرست و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برای همراهی و حمایت همیشگی از کانون زبان استان، پایان‌بخش سخنان سیدمجیدمحمدنژاد بود.

ارایه نقطه‌نظرات و بیان‌دیدگاه‌ها از سوی مسئولان مراکز کانون زبان استان، پایان‌بخش این نشست هم‌اندیشی بود که روز پنج‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزارشد.     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =