رهاورد فرهنگی، نتیجه همکاری کانون و شهرداری در نوروز

میزبانی از کودکان یزدی و مسافران کوچک نوروزی با چاشنی فعالیتهای کانون همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با همکاری مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از کودکان یزدی و جمعی از کودکانی که به عنوان مسافر و میهمان نوروزی در جهان شهر یزد با فعالیتهای فرهنگی هنری پذیرایی شد.

این برنامه 2 تا 11 فروردین در دو نوبت صبح و عصر و در سه پایگاه بافت قدیم (گذر شاه ابوالقاسم و زندان اسکندر) پارکهای پرتردد ( پارکهای مهرآوران، کوهستان، آزادگان، اسکان، مارکار و اطهر) و امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

در پایگاههای نوروزگاه، مربی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرفه‌های مختلف فرهنگی هنری با فعالیتهایی نظیر  نقاشی، سفال، قصه‌گویی، گریم صورت و عروسک‌گردانی میزبان کودکان و خانواده‌های آنها بودند.

هدف از برپایی این پایگاه‌های فرهنگی هنری ایجاد شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان و ایجاد شور اجتماعی در جهان شهر یزد، تاکید بر همراهی خانواده‌ها با فرزندانشان بود.

گفتنی است، استاندار، فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسوولان شهر یزد از این غرفه‌ها بازدید کردند.

لازم به ذکر است در 33 غرفه پایگاه‌های نوروزگاه در شهر یزد، 18 مربی فرهنگی و پنج عضو ارشد مراکز فرهنگی هنری استان، فعالیت فرهنگی هنری را به کودکان ارایه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =