«مربیان» بهترین مشوقان اعضا برای دریافت پاسخ‌ها و ارایه‌ی راه حل‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در یکی از مراکز فرهنگی‌هنری استان «مربیان» را بهترین مشوقان برای دریافت پاسخ و ارایه‌ی راه حل به اعضای جست‌وجوگر دانست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت آغاز سال نو و بازگشایی مراکز فرهنگی‌هنری استان و در دیدار با همکاران، از اهمیت نقش مربیان در پرورش استعدادهای اعضا سخن گفت.

معصومه هادی ضمن تبریک سال نو، در این زمینه گفت: ذهن جست‌وجوگر و پرسشگر اعضا در لابه‌لای کتاب‌ها به دنبال راه‌های حل مسئله است.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: مربیان با توجه به تخصص و تجربه‌ی خود و براساس شناخت نیازهای اعضا، علاقه‌مندی و توان آنان، بهترین مشوقان برای دریافت پاسخ‌ها و ارایه‌ی راه حل‌ها هستند.

وی سپس با اشاره به بازگشایی مراکز فرهنگی‌هنری، حضور دوباره‌ی اعضا در مراکز را ورود یک انرژی مضاعف به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دانست و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، مربیان، نقش مهمی در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارند و می‌توانند آنان را برای رویارویی با چالش‌های پیش رو آماده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =