کانون پرورش فکری استان همدان فعالیت‌های ۱۴۰۱ را با محوریت ماه مبارک رمضان آغاز کرد

در اولین روزهای کاری سال ۱۴۰۱ ، کانون استان همدان با برگزاری دو جلسه‌ی شورای فرهنگی با موضوع مناسبت‌های فصل بهار نسبت به برنامه‌ریزی ایام پیش‌رو تاکید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون این استان اقدام به برگزاری جلسه و برنامه‌ریزی فعالیت‌های اولین فصل سال کرد. 
در ابتدای این جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان بر برگزاری فعالیت‌های نو و خلاق تاکید کرد.
وی از کارشناسان خواست به اجرای با کیفیت، هدفمند و عضومحور  برنامه‌ها توجه کنند.
مدیرکل کانون استان تاکید کرد با توجه به شروع ماه مبارک رمضان، اجرای فعالیت‌های‌ دینی و قرآنی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و سعی شود مراکز فرهنگی سطح استان در این ایام  برنامه‌های جذابی را برای «روزه اولی‌ها» و «اعضای ارشد» برگزار کنند.
در ادامه هریک از کارشناسان پیشنهادهای مختلفی را پیرامون این مناسبت و ایام ارائه کردند.
گفتنی است از برنامه‌های پیشنهادی در ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه «بهشتیان کوچک» بود که اعتکاف یک روزه کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های کانون است و همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متنوع با محوریت ماه رمضان به اجرا در خواهد آمد. «افطاری روزه اولی‌ها»، «شب‌های قدر کودکان و نوجوانان» و «جمع‌خوانی روزانه‌ی قرآن» از دیگر برنامه‌های این ماه است.
هم‌چنین مقرر شد کلیه‌ی کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی سراسر استان در روز «هنر انقلاب اسلامی» با اجرای برنامه‌هایی هم‌چون معرفی خلاق شخصیت و کتاب‌های شهید مرتضی آوینی، نمایش مستند «روایت فتح»، «تولید اینفوگرافی و پادکست» به تبیین هر چه بیشتر هنر انقلاب اسلامی بپردازند.
در پایان شناسایی و معرفی چهره‌های شاخص مربی، کودک و نوجوان هنر انقلاب اسلامی به جامعه هنرمندان کانون پرورش فکری مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =