دیدار مدیر کل کانون فارس با هنرمند جانباز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به همراه جمعی از معاونان و کارشناسان کانون فارس با سید رزاق امیری، نویسنده، محقق، پژوهشگر و جانباز قطع نخاعی دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون فارس، سید رزاق امیری، از اسوه‌های ایثار و مقاومت است که بیش از سی سال است در زمینه نویسندگی و تحقیق و پژوهش فعالیت می‌کند.

کتاب «پارسه» در زمینه‌ی معرفی جاذبه‌های تاریخی استان فارس، یک مجموعه ۳ جلدی از اوست که به معرفی مصور و دقیق تمامی شهرها و روستاهای استان فارس می‌پردازد و ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی، طبیعی، رسوم و آداب و باورهای دینی و سنتی آنان را با ارائه تصویر به مخاطب ارائه می‌دهد.

در این دیدار با اهدای لوح و کتاب از امیری تجلیل شد. در بخشی از متن لوح تقدیر مدیر کل کانون  فارس خطاب به امیری آمده است:

عرصه­‌ی نویسندگی عرصه­‌ی عشق و ارادت به انسان­‌هایی است که می­‌خواهند در اقیانوس خرد و اندیشه به مروارید دانایی دست پیدا کنند. از آنجا که نام مبارک شما با فرهنگ ناب احساس، اندیشه، علم‌آموزی، ایثار و مقاومت پیوند خورده است باید به احترامتان در قامت سرو از جای برخیزیم و به نشانه­‌ی ارادت دست بر سینه بگذاریم چرا که هم‌ قدمتان و هم قلمتان در راه خدمت به خلق و دفاع از ارزش‌­ها و آرمان­‌ها به ما درس استواری آموخته است.                                   

دیدار از خانواده‌­های محترم ایثارگر، در هفته­‌ی هنر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است برای کسب معنویت و سپاسگزاری و پاسداشت مقام جانبازان و تجلیل از قهرمانانی که حماسه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =