توجه به توسعه مراکز مهمترین چشم‌انداز سال ۱۴۰۱  

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم توجه به توسعه مراکز ونظارت کارشناسان به فعالیت ها را ، چشم انداز سال ۱۴۰۱ دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، جلسه شورای فرهنگی کانون استان قم در روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با حضور حامد حجتی مدیرکل استان و کارشناسان ستاد برگزار شد. در ابتدای این جلسه حامد حجتی مدیرکل استان به معنویت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواست هرکدام از ما لازم است در ماه رمضان مراقبت رفتاری و اخلاقی داشته باشیم. تا بتوانیم از حال خوش این ماه به‌خصوص سکوت جذاب سحرهای این روزهای نورانی استفاده کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در ادامه عنوان کرد: سال گذشته با توجه به بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کانون تمرکز زیادی روی فعالیت‌های عمرانی در کانون استان قم داشتیم که این تعامل زمینه همراهی ارگان‌ها را فراهم کرد که مهم‌ترین نتیجه آن بازگشت به ساختمان اداره کل بعد از قریب به سال و بهسازی و مقاوم‌سازی این ساختمان بود.
حجتی سیاست سال پیش روی اداره کل کانون پرورش فکری استان قم را توجه و توسعهٔ مراکز دانست. وی اشاره کرد توجه ویژه مراکز به عضوگیری، برگزاری کارگاه‌های متنوع، حضور مؤثر در فراخوان‌های استانی و کشوری و توجه عمیق به استقلال مراکز دانست.
 حجتی به سرکشی کارشناسان به مراکز و نظارت مستمر و همدلانه با مربی مسئولان فرهنگی را لازم دانست و اشاره کرد امیدواریم هر مرکز در سال جدید حداقل دو برنامه شاخص استانی داشته باشد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدا تأکید کرد با توجه به نزدیکی کنگره ملی شهدای استان قم، کارگروهی متشکل از مربیان و کارشناسان کانون تشکیل می‌شود تا کانون نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهدا با مخاطب کودک و نوجوان نقش‌آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =