کانون در حوزه تربیت می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون پرورش قکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بر نقش و اثرگذاری کانون در تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 22 فروردین 1401، مدیرکل  و جمعی از کارکنان کانون استان قزوین با امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان «آیت الله عبدالکریم عابدینی» دیدار کردند.

در آغاز این دیدار، سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین درباره کانون، مراکز فرهنگی و هنری آن در سطح استان و شماری از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره  به نامه 31 نهج البلاغه ، دوره نوجوانی را دوره استعداد و قابلیت پذیرش روح و روان انسان‌ها دانست و با اشاره به شرایط کنونی و افزایش مخاطرات گسترش فضای مجازی، کانون را دارای این توانمندی دانست که در حوزه تربیت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی با تاکید بر این که باید بچه‌ها را با کرامت واقعی آشنا کنیم، درباره کرامتی که در مسیر تقوا و عبادت کسب می‌شود و مفهوم درست تقوا مطالبی را مطرح کرد.

آیت الله عابدینی عقیده،عبادت و اخلاق را مسیر تکامل انسان و کانون را مجموعه ای در خدمت تکامل سرمایه‌های نظام اسلامی یعنی کودکان و نوجوانان دانست و براین اساس از مربیان کانون خواست با زبان خود بچه‌ها، آنها را به مسیر خداوندی رهنمون کنند.

در این نشست هم‌چنین مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون ضمن خوانش دو سروده خود، شماری از کتاب‌های منتشر شده از آثار خود را به آیت الله عابدینی تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =