گسترش همکاری‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان در دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در دیدار با رییس پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان بر لزوم آشنایی و آگاهی دانشجومعلمان از فعالیت‌های کانون  و ظرفیت کانون زبان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان و رییس پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه با مروری بر فعالیت‌های گسترده‌ی فرهنگی، هنری و ادبی کانون گفت: این فعالیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده که مخاطبان کودک و نوجوان را برای پذیرش نقش در آینده آماده می‌کند.

مدیر کانون زبان ایران در استان سپس با بیان این نکته که کانون زبان ایران به عنوان استانداردترین و تنها موسسه‌ی دولتی آموزش زبان‌های خارجی در کشور عنوان کرد: اعتماد و استقبال خانواده‌ها و علاقه‌مندان به یادگیری زبان‎های خارجی در ایران سرمایه گرانبهایی برای بزرگترین موسسه‌ی آموزش زبان در غرب آسیا است که حدود یک قرن از فعالیت‌های آن می‌گذرد.

وی افزود: کانون زبان بستر مناسبی برای رشد آگاهی در جامعه و توانمندسازی افراد است که گسترش فعالیت‌های آن سبب بهره‌مندی علاقه‌مندان بیشتری از آموزش‌های اصولی این موسسه می‌شود.

هادی در پایان عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آینده عهده‌دار تعلیم و تربیت نسل نوخواه امروز می‌شوند و آشنایی آنان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون می‌تواند بر بهبود کیفیت کار آنان تاثیرگذار باشد.

در ادامه علیرضا کیخا، رییس پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان از عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ابراز خرسندی کرد و از آمادگی این مجموعه برای همکاری بیشتر خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =