خط به خط با کتاب‌های دینی در ماه مهربانی ها

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کودکان ونوجوانان با حضور در مرکز ۲ بجنورد کتاب‌های دینی مرکز را مرورکرده و در برنامه‌های ویژه‌ی این ماه شرکت کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان شمالی، ملیحه بیابانی  مسئول مرکز ۲ بجنورد با اعلام این خبر گفت: یکی از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با هدف پرورش دینی کودکان ‌ نوجوانان، مرور و معرفی کتاب های مذهبی مرکز است.

او با بیان اینکه  آیه‌های نور و برنامه‌ی سی مرغ و سی‌نور از جمله فعالیت‌های مورد اجرا در این بازدیدها است، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان  سی قصه‌ی دینی با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با بزرگان دینی ومعجزات قرآن مجید، در این ایام مورد مطالعه و نقد و بررسی قرار می گیرد.

 بیابانی به اجرای برنامه‌ی آیه‌های نور برای بازدیدکنندگان در ماه مبارک اشاره کرد وگفت: خوانش سوره های جزء ۳۰ قرآن همراه با معنی وتفسیر آنها طی ماه رمضان  از دیگر برنامه های این مرکز است  .

به گفته‌ی بیابانی  اجرای فعالیت های مذهبی در طول سال از جمله مهم‌ترین برنامه های مرکز است که در طول ماه مبارک رمضان به شکلی خاص به آن پرداخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =