آشنایی کودکان سیستان و بلوچستانی با کانون و فعالیت‌های آن

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در مدارس و معرفی فعالیت‌های کانون، مخاطبان را برای حضور در مراکز فرهنگی‌هنری و بهره‌گیری از خدمات آن تشویق می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان کانون با حضور در مدارس، زمینه‌ی آشنایی کودکان با فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری را فراهم می‌کنند.

حضور در مدارس هموراه یکی از مسیرهای شناسایی کودکان و نوجوانان با استعدادی بوده، که بسیار اتفاق افتاده با حضور آنان در کانون این استعداد به رشد و شکوفایی رسیده است.

معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های آن به مخاطبان، بخش دیگری از این تعامل دو طرفه است که به واسطه‌ی آن، خدمات کانون به تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان معرفی و ارایه می‌شود.

بر همین اساس، اکنون که مدت کوتاهی از حضوری شدن مدارس می‌گذرد، مربیان، بار دیگر این شیوه‌ی دیرین و موثر را به کار گرفته‌اند و با حضور در مدارس، علاوه بر اجرای چند فعالیت کانون، در جمع صمیمی دانش‌آموزان، از کانون و خدمات آن می‌گویند.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان در نخستین گام و با هدف شور و نشاط‌بخشی به کودکان، که چند سالی است در فعالیت‌های گروهی شرکت نداشته‌اند، به جمع دانش‌آموزان پیوستند و زمینه‌ی عضویت آنان را در کانون و کلاس‌های آن فراهم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =