نظرسنجی از مخاطبان نمایشگاه و هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سه سطح

دست‌اندرکاران نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با انجام یک نظرسنجی از مخاطبان در سه سطح، در جریان بازخوردهای این رویداد قرار می‌گیرند.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، در طول برگزاری نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، دبیرخانه این جشنواره بر اساس دستور رییس جشنواره، با بازدیدکنندگان (خانواده‌ها به همراه فرزندان خود) گفتگو و نظرات آنها پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی و برنامه‌های تدارک دیده شده و همچنین تولیدات جدید اسباب بازی ایرانی اخذ می‌شود.

آنچه در این نظرسنجی برای دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مهم است، آن است که نظرهای مخاطب‌های اصلی  این رویداد در مورد کیفیت و کمیت برنامه‌های جشنواره ثبت شود تا برای بهترشدن جشنواره در سال‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد و اقدامات مربوطه را در دستور کار قرار دهند.

 این نظرها قرار است برای تولیدکنندگان هم ارسال شود تا آنها نسبت به بازخوردهای تولیدات جدید خود آگاه باشند.

این نظرسنجی به عنوان یکی از دستاوردهای علمی و تخصصی در دسترس مسوولان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت. 

این ارزیابی و نظرسنجی، از خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان در سه سطح انجام می‌شود و برای تکمیل کار ارزیابی فرم‌هایی تهیه شده است تا در اختیار غرفه داران قرار گیرد و آنها نیز نقطه‌نظرها و انتقادهای خود را در مورد برگزاری نمایشگاه و بازار فروش به ستاد برپایی نمایشگاه اعلام کنند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

هشتمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «آپارتمان نشینی» نام‌گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =