کد خبر: 313865
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
بازدید 330
حضور فعال کانون در ضیافت رمضانی خانواده روابط عمومی استان فارس

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز در ضیافت رمضانی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این برنامه خانوادگی که هم زمان با روز ارتش در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار شد، کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این ضیافت با حضور در غرفه فعالیت کانون در برنامه‌های قصه‌گویی، کاردستی، اوریگامی، نمایش و فعالیت ادبی شرکت کردند و کتاب هدیه گرفتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به درخواست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس و هیئت‌رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در این برنامه به اجرای فعالیت پرداخت. مربیان و اعضای کانون در این ضیافت از مسوولان حاضر نیز با کتاب پذیرایی کردند. هادی بستام، مدیرکل  ‌روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با حضور در جمع مربیان کانون، از فعالیت‌های اجرایی و حضور کودکان و نوجوانان در این فعالیت‌ها دیدن کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس نیز میهمان این ضیافت بود. عبدالعلی کریمی با بیان اینکه روابط عمومی در مواجهه مستقیم با مسائل رسانه‌ای قرار دارد، گفت: دست اندرکاران روابط عمومی تأثیر قابل توجهی در جهاد تبیین و تشریح تلاش و موفقیت‌های دولت در زمینه خدمت به مردم دارند. در این مراسم از تعدادی از فرماندهان ارتش در استان فارس تقدیر شد.  

 گفتنی است اعظم موسوی، مسوول روابط عمومی اداره کل کانون فارس از اعضای هیئت‌رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =