اعضای فعال و هنرمند مرکز قیدار کانون زنجان خوش درخشیدند

۴ نفر از اعضای فعال و هنرمند مرکز فرهنگی هنری قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان در پویش ملی به رنگ مدرسه موفق به کسب عنوان های ارزشمندی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، پویش ملی «به رنگ مدرسه» در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار گردید.

پویش «به رنگ مدرسه» که جنبه فرهنگی دارد از کودکان درخواست می‌شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، مردم و خانواده‌های خود را برای مدرسه‌سازی ترغیب کنند.

 که در این پویش ۴ نفر از اعضای فعال و هنرمند مرکز قیدار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان زنجان به نام‌های سیده بهار حسینی، عسل جباری، آیسل عبدالهی، حسین بیگدلو که همگی از این مرکز بودند موفق شدند عنوان‌های ارزشمندی کسب کنند.

گفتنی است پویش به رنگ مدرسه با محوریت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور آغاز شد پویش به رنگ مدرسه، سه هدف «ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها»، «افزایش آگاهی مردم» و «استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی» را دنبال می‌کند.

حضور معاونت اداره کل نوسازی استان زنجان مهندس محمدی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر قیدار نبی (ع) و تقدیر از موفقیت ارزشمند اعضای فعال و هنرمند مرکز قیدار در (پویش ملی به رنگ مدرسه).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =