پیگیری طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در مازندران

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران  با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، پیگیری طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در این دیدار که با همراهی معاون اداری مالی کانون صورت پذیرفت، در خصوص گسترش طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در استان مازندران گفتگو شد.

محمدعلی یزدان‌شناس با معرفی کانون و فعالیت‌های این دستگاه فرهنگی افزود: ۲۸ مرکز فرهنگی هنری، سه کتاب‌خانه سیار روستایی و یک مرکز کتاب‌خانه پستی در استان فعالیت دارند که به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی با داشتن یک مربی و یک خودرو وانت کابین دار مجهز به کتاب و ابزار فرهنگی هنری به بیش از ۲۰ روستا خدمات ارایه می دهد؛ اظهار داشت: پیش از این ۵ کتاب‌خانه سیار روستایی در استان فعالیت داشتند که به دلیل فرسودگی خودرویی هم‌اکنون سه کتاب‌خانه در این خصوص فعالیت دارند.

یزدان شناس بر همین اساس خواستار حمایت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به توسعه این طرح در مازندران شد.

وی همچنین به پروژه ساختمان مرکز فرهنگی هنری نشتارود نیز اشاره داشت و با اعلام اینکه این پروژه از سال ۹۶ آغاز شده است، برای تکمیل این مرکز خواستار تخصیص اعتبار شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با مهم خواندن فعالیت‌های کانون و ارایه خدمات این دستگاه فرهنگی به گروه هدف ، آمادگی خود را جهت حمایت از این طرح‌ها و پروژه‌ها اعلام داشت.

در پایان این دیدار با رییس گروه اجتماعی و فرهنگی و کارشناس این حوزه نیز دیدار و گفتگو صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =