اعلام همبستگی همیشگی کانونی‌ها با کودکان فلسطینی

کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، حمایت همه‌جانبه خود را از کودکان فلسطینی و انتفاضه مردم ستمدیده فلسطین اعلام‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این رزمایش مردمی و حرکت فرهنگی با هدف صیانت از میراث بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و در حمایت از مردم مسلمان فلسطین، به‌ویژه کودکان و نوجوانان این سرزمین اسلامی برگزارشد.

برهمین‌اساس نیز همکاران ستادی، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم‌گام با مردم روزه‌دار کشور حضوری فعال در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند و ضمن انعکاس فریاد آزادی‌خواهی مردم فلسطین، خواستار حمایت تمامی آزدگان از صاحبان اصلی «قلب طلایی جهان اسلام» و ایستادگی در برابر زورمندان و مستکبران عالم‌شدند.

برپایی ایستگاه فعالیت‌های و اجرای  فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی «روزجهانی قدس» در خیابان امام خمینی(ره) شهر رشت نیز در همین راستا صورت‌پذیرفت.

مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان در شهرستان‌ها  نیز حضوری پرشور در این آیین داشتند و  ضمن برپایی فعالیت‌های حضوری و برخط، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در ایستگاه‌های فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در  مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس‌شدند.

حضور در آیین عبادی_سیاسی نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز از برنامه‌های همکاران ستادی و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =