کد خبر: 314115
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
بازدید 848
فعالیت مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان به مناسبت گرامی داشت روز قدس

مربیان به همراه اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان با حضور و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری و حضور پرشور در راه پیمایی به جهت حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و حضور پرشور در راه‌پیمایی به جهت حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.

حضور اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری بندرگز در راه پیمایی روز قدس

اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بندرگز با در دست داشتن پلاکارد شعارهای ضد استکباری در راهپیمایی روز قدس حضور یافته تا ضمن محکوم کردن رفتار رژیم صهیونیستی خواستار آزادی قدس شریف باشند.

هم چنین یک روز قبل از حضور در این مراسم، بچه ها با حضور در مرکز نسبت ساخت این پلاکاردها در مرکز اقدام نموده و در روز قدس نیز با برگزاری مسابقه نقاشی، خشم خود را نسبت به کشتارکودکان و مردم بی دفاع غزه ابراز داشته و با قربانیان این جنایت هم دردی نمودند.

دستانی مهربان ویژه برنامه روز قدس در مرکز فرهنگی‌هنری کردکوی

اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کردکوی، با حضور در کارگاه فرهنگی هنری با موضوع حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.

در این برنامه که به مناسبت گرامی داشت روز قدس برگزار شد، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری کردکوی با همراهی مربی فرهنگی در کارگاه "نقاشی" حضور یافته و ضمن آشنایی با رشادت‌های مردم فلسطین در دفاع از وطن خود، با کودکان مظلوم ابراز همدردی کردند.

ساخت پلاکارد با استفاده از تکنیک تکه چسبانی با موضوع فلسطین و حضور در راهپیمایی روز قدس پایان‌بخش برنامه مرکز فرهنگی هنری کردکوی به این مناسبت بود.

کودکان گالیکشی مظلومیت کودکان فلسطینی را در قاب عکس، ثبت کردند

به مناسبت بزرگداشت روز قدس و قیام انتفاضه  فلسطین، مرکز فرهنگی هنری گالیکش با همکاری ادارات شهرستان، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان«قدس از قاب دوربین» کردند.

حامد ممشلی، مربی مسئول مرکز گالیکش در این خصوص گفت: به منظور ابراز هم دردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و رسیدن صدای رسای اعضای کانونی به گوش صهیونیسم، اعضا و مربیان این مرکز اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف با موضوع روز قدس در مسیر راه‌پیمایی پر شور کردند.

برگزاری نقاشی همگانی، مسابقه دارت به المان‌های مرتبط با روز قدس، اجرای نقاشی زنده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و طراحی و ساخت پرچم و پلاکارد از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

حضور اعضای مرکز فرهنگی‌هنری رامیان در راهپیمایی روز قدس

مرکز فرهنگی هنری رامیان با برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع بیت‌المقدس، کودکان و نوجوانان را با ستمکاری‌های استکبار جهانی آشنا کرده و مشت گره خورده اعضا را به حمایت از کودکان فلسطینی در هم فشرد.

ساخت مترسک رژیم غاصب صهیونیستی و پلاکارد، از دیگر فعالیت‌های این مرکز به مناسبت گرامی‌داشت روز قدس بود.

طراحی و ساخت آدمک استکبار در مرکز فرهنگی هنری گمیشان

کانون پرورش فکری گمیشان با همراهی اعضای مراکز، اقدام به طراحی و ساخت آدمک استکبار کرد و در ادامه با حضور پرشور در روز قدس ضمن اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل روز به یاد ماندنی را رقم زد.

گفتنی است همه ساله مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان گلستان با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی‌هنری در قالب ایستگاه نقاشی، دل‌نوشته، معرفی وقایع و سرزمین و ساخت و به آتش کشیدن آدمک‌های استکباری و ... در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس، مرغک کانون را به منظور حمایت از کودکان مظلوم و محروم فلسطین به پرواز در می‌آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =