کد خبر: 314122
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در روز جهانی قدس

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان  با حضور در راهپیمایی روز قدس و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری از کودکان مظلوم فلسطینی حمایت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران و اعضای کانون در روز جهانی قدس با حضور خود از مردم فلسطین حمایت کردند.

هم‌زمان با فرارسیدن آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مسلمانان جهان یک‌بار دیگر با سردادن شعارهای ظلم ستیزانه، خواهران و برادران خود را در فلسطین تنها نگذاشتند.

در این راه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با حضور در صف راهپیمایان استان، ندای آزادی قدس و عدالت خواهی را سردادند.

ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی نیز، همکاران مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک زاهدان و تعدادی از مراکز استان با حضور در مسیر راهپیمایی و برپایی ایستگاه‌های شعارنویسی، نقاشی، کلاژ و نوشتن متن ادبی میزبان کودکانی بودند که برای حمایت از همتایان فلسطینی خود با بزرگترها همراه شده بودند.

گفتنی است هم‌چنین مراکز بزمان، نیمروز، شماره پنج زاهدان و شماره یک در آستانه‌ی روز قدس با برگزاری فعالیت‌هایی چون معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، شعرخوانی و نقاشی در محل مرکز و مدارس، اعضا و دانش‌آموزان را با روز قدس بشتر آشنا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =