اجرای چند ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت آغاز هفته معلم و عید سعید فطر ،مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با فرارسیدن عیدفطر و آغاز هفته معلم، چند برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین به این مناسبت با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع)، همراه با تقدیر از معلمان فعالیت‌های سرودخوانی، اجرای نمایش عروسکی، شعرخوانی و  معرفی وقایع روز معلم را انجام دادند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان نیز به مناسبت عید سعید فطر فعالیت‌های کارگاه نوشتن خلاق، خاطره نویسی(اولین روزه)،کارگاه کارن تبریک عید فطر، معرفی این عید و آموزش آداب و رسوم این عید بزرگ همراه با آموزش نماز آن و بیان احکام فطریه و فلسفه وجودی آن برای اعضای نوجوان دختر انجام شد.
همچنین در یک فعالیت فرهنگی آزاده آقامیربها مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین هم در مراسم افطاری اداره کل کمیته امداد برای خاحواده‌های تحت پوشش این مجموعه، قصه‌گویی و در ادامه آن معرفی کانون را انجام داد، این فعالیت در راستای همکاری کانون با کمیته امداد انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =