کد خبر: 314263
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
بازدید 123
برگزاری نشست مشترک کانون پرورش فکری با سازمان فرهنگی، اجتماعی همدان

کانون استان همدان میزبان مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بود و در جلسه ای به تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در جلسه‌ای که صبح شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه و با حضور مدیرکل کانون و مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان برگزار شد هر دو دستگاه نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در سطح شهر تاکید کردند.
در این جلسه بهناز ضرابی‌زاده علاوه بر تشکر و سپاس از مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بواسطه همکاری و تعامل خوبی که با کانون پرورش فکری کودکان در سال گذشته داشتند، تاکید کرد، انتظار می‌رود در سال جاری با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری بتوانیم ساعات شاد و پرباری را برای کودکان و نوجوانان فراهم سازیم.
مدیرکل کانون اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهر را باعث ایجاد شادی، نشاط و بارور کردن خلاقیت کودکان و نوجوانان دانست. وی از برگزاری بزرگترین جشنواره‌ی پرواز بادبادک‌ها که به همت شهرداری و همراهی کانون و دیگر دستگاه‌های استان به زودی به اجرا خواهد آمد، خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک این جشنواره در سطح گسترده برگزار خواهد شد.
در ادامه حاضران به برگزاری جنگ شادی، برپایی غرفه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی و هنری در محل بوستان‌های سطح شهر تاکید کردند.
در پایان این جلسه معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان خواستار اجرای هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ با فرهنگسرای نشاط شد.
گفتنی است قریب دوسال است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ همدان در محل ساختمان فرهنگسرای نشاط شهرداری مستقر و مشغول خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان منطقه محروم کوی کوثر می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =