تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به طور ویژه در دستور کار است

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل کانون خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به طور ویژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با بیان این مطلب افزود: به لحاظ اهمیت موضوع و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌ها و منابع مالی، به‌پایان رساندن و بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

«جواد قناعت» ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح استان از نکته‌های ضروری است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با عنایت به رویکرد دولت و توجه ویژه رئیس جمهوری به مناطق کم‌برخوردار، توسعه خدمات در منطقه‌های کمتر برخوردار، مورد تأکید ما نیز است.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شمال شهر، اقدامی ارزنده است، یادآور شد: با عنایت به اینکه جامعه هدف گسترده‌ای از برنامه‌های این مرکز بهره‌مند می‌شوند، تکمیل این پروژه باید شتاب بگیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار به تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرداخت و گفت: کودکان و نوجوانان و فعالان کانون پرورش فکری در سطح استان، در چند سال اخیر، موفق به کسب ۱۸۰ رتبه بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای شده‌اند.

طاهره حمیدی با تأکید بر این‌که کانون، ۶۲ فعالیت فرهنگی، ادبی، دینی، مذهبی و هنری را در دستور کار دارد، تصریح کرد: جهاد تبیین، آموزش مهارت‌های زندگی، توجه به شخصیت‌های ملی و مذهبی، تربیت دینی و استفاده کیفی حداکثری از فرصت اوقات فراغت از مهمترین  فعالیت‌های کانون است که در قالب کتاب محوری ارائه می‌شود.

وی با اشاره پیشرفت فیزیکی ساختمان مرکز شماره ۴ کانون در مهرشهر بیرجند بالاتر از ۹۰ درصد است، خاطرنشان کرد: این مرکز که در سال ۹۵ کلنگ‌زنی شده، با زیربنای ۷۰۲ مترمربع در دوطبقه و در زمینی به مساحت ۱هزار و ۷۶۵ مترمربع در حال احداث است.

به گفته وی؛ بهره‌برداری از این پروژه، می‌تواند در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان منطقه مهرشهر مؤثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =