بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز کانون شهرستان قاینات

مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان قاینات ضمن بازدید ازمراکز ثابت و سیار کانون و کانون زبان از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سفر روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خود به شهرستان قاینات از مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر ثابت و کتاب‌خانه سیار کانون و همچینین مرکز آموزشی کانون زبان بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه‌های کانون در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی  این شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این خبر حمیدی طی نشستی با همکاران خود در این شهرستان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت مقام معلم  بر جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز کانون تاکید کرد و گفت: با توجه  به شرایط  پسا کرونا و وضعیت موجود برنامه‌های حضوری مراکز کانون از سرگفته شده و در این فرصت لازم است در زمینه جذب  اعضای جدید و پایدار سازی اعضا در مراکز بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی بر گزاری منظم شورای فرهنگی مراکز را مهم برشمرد و تصریح کرد: مراکز کانون با داشتن محیطی جذاب و کتاب‌های مناسب و اجرای فعالیت‌های متناسب با سن اعضا توسط مربیان خلاق  محیطی امن برای غنی‌سازی اوقات فراغت در طول سال به ویژه تابستان پیش رو است که در این خصوص باید برنامه‌ریزی لازم درشورای‌های فرهنگی مرکز انجام شود.

در ادامه این نشست  که فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون استان  نیز حضور داشت ویژه برنامه‌های سال جاری مرکز توسط زهرا صیفی تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و گفت وگو با کارکنان کانون زبان، ، بازدید از پایگاه سیار روستایی کانون ، بررسی برنامه‌های عمرانی و دیدار با فرماندار شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیر کل کانون استان در سفر به شهرستان قاینات بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =