تعمیر و تجهیز مراکز کانون استان برای استقبال از تابستان شتاب می‌گیرد

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بازدید از مرکز شماره ده و خانه‌موزه جلیلی، بر سرعت در تعمیر و تجهیز مراکز کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه در بازدید از مرکز شماره ده و خانه‌موزه جلیلی، بر سرعت در تعمیر و تجهیز مراکز کانون تاکید کرد.

خیاط زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور در مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کرمانشاه، ضمن دیدار و گفت‌گو با مربیان در این مرکز، از خانه‌موزه جلیلی نیز بازدید کرد.

سرپرست کانون استان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مدیریت‌های قبلی کانون استان برای مرمت و نگهداری خانه‌موزه جلیلی، این مرکز را از نظر تاریخی دارای جایگاهی ممتاز عنوان کرد و افزود: این مکان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند از نظر فرهنگ ایرانی اسلامی، می‌تواند مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او همچنین گفت: در این مرکز می‌توانیم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی، مجموعه آثار تاریخی استان را به صورت نمونه‌های کوچک‌شده طراحی و در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

خیاط‌زنجانی در گفت‌وگو با مربیان مرکز شماره ۱۰ نیز گفت: برای آشناسازی کودکان و نوجوان با تاریخ و فرهنگ کهن استان باید برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی و اجرا کنیم و یکی از این برنامه‌ها، احیای فرهنگ پهلوانی است.

در ادامه گفت‌وگوهای فرهنگی سرپرست کانون استان کرمانشاه با مربیان‌مسئول مراکز کانون و برنامه‌های جاری مراکز، صبح امروز نیز جلسه‌ای با حضور مربیان مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه برگزار شد.

پیش‌بینی می‌شود؛ برنامه بازدید سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =