اولین مدیرکل بانوی کانون استان یزد

طی مراسمی از خدمات سید حسین پیغمبری قدردانی و از انتخاب سیده عالیه قوامی به عنوان مدیرکل جدید کانون ابراز خرسندی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کانون استان یزد در سالن همایش‌های سازمان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

پس از قرائت قرآن توسط قاری کودک، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود کانون، برنامه نقالی توسط هاناسادات زنجیرچی، عضو نوجوان کانون استان اجرا شد. در ادامه پیغمبری، مدیرکل سابق کانون گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتش ارائه داد. 

شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با حضور کامل در این برنامه بر اهمیت و نقش ویژه کانون بر رشد فکری کودکان و نوجوانان این مرز و بوم صحه گذاشت و آمادگی خود را برای حمایت از کانون جهت رسیدن به اهداف بزرگش اعلام کرد.

مروج، معاون فرهنگی کانون کشور نیز به تبیین برنامه‌ها و اهداف کانون اشاره کرد و مخاطب‌شناسی را دغدغه اصلی کانون دانست.

پس از روایت متن ادبی قرائت شده توسط یکی از اعضای اسبق  و مربی فعلی کانون و پاسداشت  از تلاش‌های صادقانه عالیه قوامی در طول بیست و هشت سال خدمت در کانون، مراسم تکریم و معارفه سید حسین پیغمبری و سیده عالیه قوامی با حضور مروج معاون فرهنگی، شاه حسینی معاون پشتیبانی  و سیفی رییس شورای شهر یزد اجرا شد.

قوامی، مدیرکل جدید کانون استان یزد در ایراد سخنرانی خود به اهمیت گسترش مراکز و فعالیت‌های کانون در سراسر استان پرداخت و خواستار حمایت مسئولین و مشارکت آنها در اجرای پروژه‌های جدید و مساعدت در  اتمام پروژه‌های در دست اقدام و اجرای پروژه مجتمع فرهنگی، هنری کانون در شهرک رزمندگان در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =