مدیران کل کانون استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری منصوب شدند

حکم سرپرست‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو استان استان یزد و چهارمحال و بختیاری به مدیرکلی ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون در احکامی جداگانه عالیه قوامی و حجت‌الله آسمند سرپرست‌های سابق اداره کل کانون یزد و چهار محال و بختیاری را به‌عنوان مدیرکل کانون این استان‌ها منصوب کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری در احکام دو مدیرکل جدید کانون تاکید کرده است: رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایه ایجاد بستری قدرتمند و تاثیرگذار برای شکوفایی استعدادهای نهفته آنان امکان‌پذیر است، بستری که براساس ارزش‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی و در فضایی مملو از شادابی و نشاط پایه‌گذاری و این امکان با بهره‌گیری از تجارب موجود و آگاهی‌های کسب شده و با توجه به یافته‌های پژوهش‌های کاربردی، دانش نوین و کیفی‌سازی فعالیت‌ها فراهم می‌شود.

وی دراین عرصه، توجه به توانمندی‌های موجود، ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و توسعه همکاری با مدارس، فراهم آوردن آموزش‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بهره‌گیری از روش‌های متنوع پرورش هوش و خلاقیت را زمینه‌ای برای جامه‌عمل پوشاندن به انتظارهای کودکان و نوجوانان و رفع نیازهای فرهنگی، هنری و ادبی آنان عنوان کرده است.

مدیرعامل کانون در پایان اظهار امیدواری کرده است تا با تلاش این مدیران و همکاران کانون استان و به فضل خدای‌متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رییس جمهوری و ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل مؤثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان آن استان قدم‌های موثری برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =