مخاطب‌شناسی، دغدغه اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد

کانون برای بازگشت اعضای خود به مراکز پس از دو سال دوری و غیرحضوری شدن به دلیل شیوع بیماری کرونا، نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛ معاون فرهنگی کانون در آیین تکریم و معارفه سیده عالیه قوامی به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته خیلی از مخاطبان از فضای کانون دور شدند و نیاز است که مخاطبان مورد توجه ویژه قرار گیرند.
محمود مروج گفت: باید از موجودیت کانون به منظور خدمات رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

مروج: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از سازمان‌های موثر است که ظرفیت بی‌بدیلی دارد. تجربیات متراکم کانون در زمینه‌های مختلف و هوشمندی آحاد کانونی‌ها و منابع انسانی ممتاز، رویکرد اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: کانون استان یزد در کشور جریان‌ساز و اثرگذار بوده است و فعالیت‌های این مجموعه باید از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نشان می‌دهد که این ظرفیت باید حفظ و از آن نهایت استفاده شود.

وی گفت: رویکرد کانون مرکز محوری است و ایجاد فضای فیزیکی جذاب و زیبا، نیروی انسانی ممتاز، فعالیت‌ها و تلاش‌ها و نظام برنامه ریزی از ابعاد رویکرد مرکز محور است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =