سالن همایش‌های مرکز کانون شهرستان اشکذر به نام مرحوم منصوری نام‌گذاری شد

خیّر شهر مجومرد برای تکمیل و تجهیز سالن همایش‌های مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، عصر چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 پس از برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، معاون فرهنگی کانون کشور از پروژه مرکز فرهنگی، هنری در شهرستان اشکذر بازدید کرد. در این برنامه که با هدف تکمیل وتجهیز سالن آمفی‌تئاتر پروژه در دست اقدام مرکز فرهنگی ،هنری کانون توسط خیّر محترم  در شهرستان اشکذر  برگزار شد، خانواده منصوری، خیّر  نیک اندیش شهر مجومرد و جمعی از مسوولین شهر حضور داشتند.

مدیرکل کانون استان یزد ضمن خیر مقدم و تشکر و قدردانی از خانواده منصوری، خیّر محترم و نیک اندیش و سایر خیّرین و مسوولینی که همواره همراه و پشتیبان کانون بودند، گفت: این حرکت ارزشمند شما منشأ خیر و برکات زیادی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان خواهد بود و این اقدام صدقه جاریه هست که در گذر زمان اثرات خیر آن به روح مرحوم منصوری بزرگ و خانواده ایشان خواهد رسید. قوامی همچنین گزارشی از روند پیشرفت پروژه برای مسوولین حاضر در مراسم ارایه و اشاره کرد این شهرستان دارای ظرفیت بسیار خوبی است و بانگاه و اندیشه خیر مردم و مسوولین منطقه اقدامات بزرگتری در حوزه کودک و نوجوان رقم خواهد خورد.

مروج گفت: خانواده منصوری با این نیّت خوب و کار خیر که با هدف زنده نگه‌داشتن نام پدر مرحوم‌شان انجام دادند علاوه بر ایجاد مکانی به عنوان یادبود پدرشان، برای خود نیز باقیات و صالحات برجای گذاشته و با حضور کودکان و مخاطبان مختلف  در این سالن از نتایج خیر آن بهره خواهند برد.

علیرضا منصوری به نمایندگی از خانواده منصوری  نیز ضمن اعلام آمادگی جهت تکمیل و تجهیز سالن همایش‌های مرکز فرهنگی، هنری شهرستان اشکذر، گفت: پدرم دست به‌خیر بود و من هم می‌خواهم راهش را ادامه دهم و خوشحالم که این اقدام خیر در حوزه فرهنگ و خدمت به کودکان عزیز هست.
گفتنی است زمین این مرکز فرهنگی، هنری به متراژ 2134مترمربع توسط خیّر نیک‌اندیش این شهر، سیّدضیاء وکیل‌السادات در سال 1388 به کانون واگذار شد و مساحت زیربنای آن هزار مترمربع است که به دلیل عدم اختصاص بودجه کافی، با گذشت بیش از ۱۰ سال، ساخت این مجموعه به طول انجامیده است که با مساعدت خانواده منصوری انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
قابل ذکر است شهرستان اشکذر تنها شهرستان فاقد مرکز فرهنگی ، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان یزد است که با افتتاح این مرکز به زودی کودکان و نوجوانان عزیز این شهرستان نیز از فعالیت های کانون بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =