کد خبر: 314444
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
بازدید 491
 اردوی تفریحی یک روزه کارکنان کانون استان ایلام برگزار شد

اردوی تفریحی یک روزه کارکنان کانون استان در اردوگاه خوران ایوان در راستای تقویت نشاط و شادابی باحضور همکاران ستادی و مراکز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون استان ، در راستای تقویت شادابی و نشاط جمعی، 

 اردوی تفریحی یکروز کارکنان کانون به مقصد ایوان (اردوگاه تفریحی خوران) برگزار شد.

  تقویت نشاط و شادابی و همراهی وهمکاری، از اهداف این اردو بود که  به همت مدیرکل کانون استان و همراهی واحد رفاه این اداره کل و مشارکت و همدلی همکاران ستادی و مراکز، اردوی تفریحی یک روزه به مقصد اردوگاه خوران با حضور همکاران ستادی و مراکز برگزار شد.

رستگار مدیرکل کانون استان در گفت و گویی کوتاه با روابط عمومی کانون استان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی کارکنان ستاد و مراکز گفت: ان شاالله تلاش خواهیم کرد به منظور انگیزه بخشی به همکاران؛ اجرای اردوهای تفریحی و زیارتی برای تمام همکاران استان استمرار داشته باشد.

ایشان ادامه داد: در این فعالیت فرهنگی، نشاط و شادابی و همکاری و تعامل گروهی و انگیزه های کاری در میان همکاران بیش از پیش تقویت و تثبیت خواهد شد.

ضمنا در جریان بازدید آقای عبدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از اردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر خوران، ایشان دقایقی در جمع همکاران حضور یافته و از تلاش ها و اقدامات انجام شده مدیرکل و کارکنان ستادی و مراکز در حوزه های مختلف تقدیر و بر استمرار تعامل و همکاری دو سویه تاکید داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =