بازدید مدیرکل کانون سمنان از مراکز بیارجمند و میامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری بیارجمند و میامی، بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه جمعی از کارشناسان، یک‌شنبه ۲۵ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ هم‌زمان با روز برزگ‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی از مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی میامی و بیارجمند، بازدید و از نزدیک با مربیان این مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که مشاور مدیرکل، مسئول حراست و روابط‌عمومی حضور داشتند، خدابخشی ضمن گرامی‌داشت مقام فردوسی شاعر حماسه‌سرای ایران و پاس‌داشت زبان فارسی از تلاش یکایک مربیان در سال ۱۴۰۰، قدردانی و بر ترویج حس هم‌دلی و اتحاد در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و...، تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه با اشاره به شعار سال و توجه به انتظارات معاونت فرهنگی بر اساس دو اصل «مرکزمحوری» و «خلاقیت و نوآوری» از حسن کریمی و ثمانه رحیمی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون بیارجمند و میامی خواست تا نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری و جذب مخاطبان کودک و نوجوان برای شرکت در این کارگاه‌ها توجه بیش‌تری داشته باشند.

مدیرکل کانون استان سمنان در کانون بیارجمند از فاطمه قاسمی برگزیده‌ی مهرواره‌ی ملی پرواز لالایی‌ها در بخش قصه‌گویی با تقدیم لوح و هدیه‌ای تجلیل کرد.

خدابخشی در ادامه‌ی سفر خود با مربیان فرهنگی کانون بیارجمند نیز که به تازگی صاحب فرزند شدند، دیدار و با تقدیم هدیه‌ای، تولد فرزندشان را تبریک گفت.

گفتنی است، ثبت نام کارگاه‌های حضوری و مجازی، تخصیص اعتبار به‌منظور تأمین ملزومات برای مراکز فرهنگی‌هنری، اجرای برنامه‌های مشارکتی با نهادهای فرهنگی و متولی کودک و نوجوان به‌منظور کاهش حجم کار و هزینه‌ی کم‌تر، از دیگر موضوعات بیان‌شده در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =