برگزیدگان پویش بانوی آب در بخش های «تجربه نگاری»، «مقاله نویسی» و «شعر» تجلیل شدند

معصومه قربانی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در بخش مقاله نویسی و مریم آهکی مربی مسوول مرکز ورزنه در بخش تجربه نگاری خوش درخشیدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در مراسمی از برگزیدگان پویش بانوی آب در بخش های «تجربه نگاری»، «مقاله نویسی» و «شعر» تجلیل شد.
در این همایش که روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه جاری در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد در بخش مقاله از  معصومه قربانی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان اصفهان و در بخش تجربه نگاری از مریم آهکی مربی مسوول مرکز ورزنه تجلیل به عمل آمد.
فراخوان پویش بانوی آب دی ماه سال گذشته در سه بخش «تجربه نگاری بانوان»، «مقاله نویسی» و« شعر بانوی آب و آیینه» منتشر و از علاقه مندان دعوت شد تا آثار خود را به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.
در آیین پایانی پویش بانوی آب از برگزیدگان تجربه نگاری با  موضوع های «بانوان، اجتماع، مدیریت مصرف»، «بانوان، خانواده، مدیریت مصرف»، «بانوان، مشاغل، مدیریت مصرف آب» و «بانوان، مدیران و آموزگاران آب»، و  برگزیدگان در بخش مقالات  با محورهای «انواع وسواس در مصرف آب»، «روش های درمان وسواس در مصرف آب»، « نحوه گفت وگو، مذاکره و اقناع افراد مبتلا به وسواس در مصرف آب»، «وسواس در مصرف آب و ویروس کرونا»، «مدیریت رفتار و کاهش مصرف آب» و «نقش افکار ناکارآمد و خطاهای شناختی در مصرف زیاد آب» تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =