کد خبر: 314572
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
اولین نشست حوزه یک استان به صورت حضوری برگزار شد

نخستین نشست حضوری حوزه یک استان خراسان رضوی با حضور مسئولین و مربیان فرهنگی مراکز مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، نخستین نشست حوزه یک استان با حضور ابراهیم  زره ساز، مدیرکل استان، مسئولین و مربیان مراکز مشهد در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

 در ابتدای نشست مدیرکل استان ضمن خیر مقدم به همکاران به تفاوت کانون با سایر سازمانها  اشاره کرد وگفت: کانون دو تفاوت مهم با دیگر سازمانها دارد یک روح حاکم بر کانون به واسطه حضور کودکان و نوجوانان با روح لطیف خود و دوم اینکه والدین و اعضا با تمایل خود و بدون اجبار به کانون مراجعه می کنند و از فعالیتهای کانون بهره می برند. زره سازاعتماد خانواده ها به کانون و امنیت حاکم در آن دو عنصر مهم برای جذب عضو در مراکز کانون  برشمرد.

 در ادامه جلسه زهره معماری نسب، کارشناس مسئول فرهنگی اعلام داشت: این نشست هم اندیشی با هدف آسیب شناسی  وضع موجود و تحلیل عملکرد مراکز مشهد در سال ۱۴۰۰و تبیین اهداف، انتظارات و  برنامه های  پیش بینی شده  استان و مراکز مشهد در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی افزود : مربیان در خصوص برنامه های ویژه و مشترک مراکز مشهد نیز گفتگو و تصمیم گیری کردند.

 شایان  ذکر است: در این نشست بر تعاملات برون سازمانی، استفاده از ظرفیت تریلی سیار جهت اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی در محلات، توجه و برنامه ریزی دقیق برنامه های اوقات فراغت، توجه به مرکز محوری و مخاطب محوری در برنامه های مراکز و ... تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =