تعمیر، تجهیز و به روز رسانی مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان.

طی مراسمی فاز دوم مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سرکان گشایش یافت. در این برنامه علاوه بر بازگشایی این مرکز مراسم و جشن بازنشستگی چهار همکار بازنشسته نیز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بیست‌ و ششمین روز از ماه‌ اردیبهشت، طی مراسمی با حضور مدیرکل و کارکنان ستادی فاز دوم مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مراسم که در فضایی زیبا و با صفای باغ گردوی مرکز سرکان برگزارشد، بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق، بیان داشت، مایل بودیم این گشایش با حضور کلیه‌ی همکاران کانون استان انجام شود اما متاسفانه به دلیل بعضی از محدودیت‌ها نتوانستیم همه‌ی همکاران را درجمع خود داشته‌ باشیم.

مدیرکل کانون در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روند ساخت و تجهیز فاز دوم این کتابخانه اشاره کرد و گفت: کلنگ ساخت طبقه فوقانی این مرکز در سال ۱۳۹۱ زده و مراحل اولیه‌ی ساخت آن آغاز شد ولی به علت مشکلانی ساختمان به صورت نیمه‌کاره باقی ماند، در سال ۹۹ روند بازسازی و ساخت این مرکز آغاز شد و به یاری خداوند و همت و تلاش همه‌ی همکاران امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این کتابخانه زیبا هستیم.

در بخش دوم برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط‌عمومی از تلاش های مجدانه دو همکار مخلص و متعهد این واحد با اهداء لوح سپاس و جایزه، تجلیل شد.

سپس از چهار همکار بازنشسته سید حسین رضوی‌نیا، خداداد کولیوند، رحیم توکلی و حسین سلطانی که در ماه‌های قبل به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، توسط مدیر کل کانون استان تجلیل به عمل آمد.

در پایان برنامه علاوه بر خاطره گویی همکاران بازنشسته و اجرای چند مسابقه و برنامه فرهنگی و ورزشی همکاران از بخش های مختلف کانون پرورش فکری سرکان بازدید کردند. در پایان مراسم همکاران در پارک زیبای کمر بسته این شهر به تفریح و تفرج پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =