با هدف گسترش عدالت فرهنگی در مناطق کم برخوردار

اجرای برنامه‌های کتاب محور بخش مکاتبه‌ای کانون استان زنجان با هدف گسترش عدالت فرهنگی در مناطق محروم و کم‌برخوردار صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از شیدا اردبیلی کارشناس آفرینش‌های ادبی، بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی استان زنجان به منظور  جذب اعضای مکاتبه‌ای و آشنایی دانش آموزان با واحد آفرینش‌های ادبی با همکاری و مشارکت مربی سیار روستایی استان در مدرسه شهید (جواد گنجی) روستای اژدهاتو حضور یافتند و با اجرای طرح ادبی با عنوان «یک موجود خیلی عجیب» روزی سرشار از شادی و پویایی را برای دانش آموزان به ارمغان آوردند.

کارشناس بخش مکاتبه‌ای کانون زنجان به فعالیت‌های صورت گرفته برای دانش آموزان پرداخت و گفت: خوانش کتاب یک موجود عجیب به همراه نمایش تصاویر کتاب بر روی پرده، خلق موجود عجیب به وسیله برش تصاویر آماده شده از حیوانات و چسباندن تکه‌هایی از حیوانات مختلف در کنار هم که در نهایت منجربه خلق یک اثر ادبی شد.

تمامی آثار دانش‌آموزان پس از جمع‌آوری از سوی بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی به صورت مجزا،  بررسی  شده تا به عنوان اعضای جدید بخش مکاتبه‌ای تمامی آموزش‌ها به صورت مرحله به مرحله از طریق نامه انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =