برگزیدگان جشنواره‌ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: همه‌ی ما کودکان و نوجوانان دیروز و امروز متعلق به این سرزمین هستیم و ایران زادگاه و مهد نیاکان ما بوده است و ما وظیفه داریم به عنوان فرزندان این تاریخ کهن، برای آبادی و سربلندی ایران عزیز کوشش کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، برگزیدگان  جشنواره‌‎ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» معرفی شدند.

مدیرکل کانون استان در این مراسم، که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته مقاومت و پیروزی، خطاب به همه‌ی شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: از اینکه لنز دوربین‌های خود را با فراخوان عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» تنظیم کردید و با ما همرا شدید، از شما سپاسگزارم.

معصومه هادی در ادامه گفت: همه‌ی ما کودکان و نوجوانان دیروز و امروز متعلق به این سرزمین هستیم و ایران زادگاه و مهد نیاکان ما بوده است و ما وظیفه داریم به عنوان فرزندان این تاریخ کهن، برای آبادی و سربلندی ایران عزیز کوشش کنیم.

وی سپس با طرح پرسشی از اعضای حاضر در سالن و همراهان برنامه در سراسر ایران در خصوص ساختن فردای کشور، راز این آبادانی را همکاری و هم‌دلی همه‌ی فرزندان ایران دانست.

هادی در پایان با ارایه‌ی گزارشی از روند اجرای برنامه تعداد آثار رسیده از سراسر کشور را ۱۴۰۰ اثر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۱۲۸۵ اثر، که قابلیت داوری داشتند، به داوران سپرده شد و در پایان هیات داوران متشکل از علیرضا کریمی صارمی، رییس هیات داوران، مامک یحیی‌پور، رییس گروه هنرهای تجسمی و حوری داودی ،مدرس انجمن عکاسان سیستان و بلوچستان، ۱۳ اثر را به عنوان برگزیده و ۲۲ اثر را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

در بخش دیگری از این برنامه پیام صوتی علیرضا کریمی صارمی، رییس هیئت داوران جشنواره عکس کانون، برای حاضران در اختتامیه پخش شد که در آن گفت: هنرمندان عکاس وظیفه دارند با نگاه اندیشمندانه‌ی خود و روایت زیبایی‌ها؛ فرهنگ اصیل ایران را به رشد و بلوغ  برسانند و در جهان گسترش دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور استاندار سیستان و بلوچستان نیز در سخنانی کوتاه گفت: مردم هر کشوری اگر از تاریخ و فرهنگ خود آگاه باشند می‌توانند آینده‌ی بهتری را بسازند.

زهرا ابراهیمی در ادامه «سرمایه‌ی انسانی» را مهم‌ترین عامل توسعه‌ی جوامع دانست و افزود سیستان و بلوچستان، به عنوان جوان‌ترین استان کشور، از این موهبت برخوردار است و ما باید تلاش کنیم از آن به طرز شایسته‌ی بهره ببریم.

گفتنی است پخش نماهنگ‌های گوناگون چون معرفی آثار برگزیدگان، معرفی استان و برنامه‌های خاطره‌انگیز پیک امید به همراه اجرای سرود محلی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع، اجرای متن به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط همکاران و زبان‌آموز کانون زبان ایران با مضمون ایران و زیبایی‌های آن و اعلام اسامی برگزیدگان دیگر بخش‌های اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» بودند.

گفتنی است در این برنامه علاوه بر مدیران و معاونان ستادی کانون کشور و مدیران کل کانون استان‌ها، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور استاندار، نماینده‌ی موسسات مردم‌نهاد، کارکنان دفتر سیاسی و اجتماعی استانداری، مدرسان کانون زبان و زبان‌آموزان، مربیان و اعضای کانون در استان و کشور نیز حضور داشتند.

اسامی برگزیدگان جشنواره عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =