فرماندار نیکشهر مهمان بچه‌ها در ویژه‌برنامه‌ی هفته مقاومت و پیروزی در کانون در سیستان و بلوچستان بود

فرماندار نیکشهر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های گوناگون در فضایی آرام و زیبا خود نقش مهمی در پرورش کودکان و نوجوانان دارد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فرماندار نیکشهر از مرکز فرهنگ‌هنری این شهرستان بازدید کرد.

مجیب حسنی در این بازدید ضمن حضور در کارگاه نقاشی کودکان، که به مناسبت آغاز هفته مقاومت و ایثار برگزار شد، در جمع اعضای کانون فرارسیدن این مناسبت را به آنان تبریک گفت و در فضایی صمیمی با آنان در خصوص علاقه‌مندی‌هایشان گفت‌وگو کرد.

وی سپس ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون مرکز و آگاهی از روند اجرای فعالیت‌های کانون و سیستم امانت‌دهی کتاب، از مربیان کانون تقدیر کرد.

فضاسازی مرکز، نکته‌ی دیگری بود که در طول این بازدید مورد توجه فرماندار نیکشهر قرار گرفت که در این‌بار گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های گوناگون خود، که در فضایی آرام و زیبا به مخاطبان خود ارایه می‌دهد، نقش مهمی در پرورش کودکان و نوجوانان دارد.

گفتنی است در پایان این بازدید، مجیب حسنی در تماس تلفنی خود با معصومه هادی، مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که برای برقراری فضایی شاد و فرهنگی در مرکز نیکشهر انجام شده، خواستار افزایش تعداد مربیان شد تا از این طریق بتوان خدمات کانون را به تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان نیکشهر ارایه داد. مدیرکل کانون نیز با تشکر از فرماندار نیکشهر، این بازدید را نشان اهمیت فرهنگ در نزد وی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =