کد خبر: 314771
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
بازدید 147
توسعه کانون در شهر محمدیه؛ دستاورد یک دیدار

در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با شهردارمحمدیه   توسعه کانون در این شهر کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 1 خرداد 1401، با هدف توسعه کانون در محمدیه مدیرکل کانون استان قزوین با شهردار این شهر  دیدار کرد.

در دیدار سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با محمد  پیری شهردار محمدیه درباره ایجاد زمینه برای بهره مندی بیشتر کودکان و نوجوانان محمدیه از امکانات و برنامه‌های کانون رایزنی‌هایی انجام گرفت.

در گفت و گوهای انجام شده  شهردار محمدیه درباره ساخت مرکز فرهنگی وهنری کانون در مهرگان(ناحیه شهری تابع شهر محمدیه) و نیز ایجاد امکانات برای توسعه فعالیت‌های کانون در سطح شهر محمدیه قول مساعد داد.

انعقاد تفاهم نامه در زمینه همکاری‌های بیشتر، اجرای برنامه میدانی با حضور کامیونت نمایش سیار در محمدیه و مهرگان، بهسازی مرکز فرهنگی و هنری محمدیه و اختصاص یک خودرو برای راه اندازی کتابخانه سیار دراین شهر از جمله مواردی بود که مورد توافق قرار گرفت.

گفتنی‌ست مُحمدیه (زیباشهر) شهری، در بخش محمدیه شهرستان البرز استان قزوین است.

این شهر دارای 7 منطقه و یک ناحیه شهری به نام مهرگان می‌باشد

جمعیت این شهر حدود صد و بیست هزار نفر است و در حال حاضر دارای یک مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد که از سال 1385 آغاز به کار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =