درخشش گیلانی‌ها در مسابقه عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»

فراخوان مسابقه عکاسی «من کجای این سرزمین هستم» با کسب یک عنوان برگزیده و ۲ شایسته تقدیر از سوی شرکت‌کنندگان گیلانی به نقطه پایانی رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، فراخوان این مسابقه کشوری، زمستان سال ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان انتشاریافت وگروه‌های سنی ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+  (نوجوان) ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران)، از مخاطبان این مسابقه محسوب می‌شدند.

براین اساس، ۱۱۲ اثر از گیلان نیز به دبیرخانه این مسابقه هنری در کانون استان سیستان و بلوچستان ارسال‌شد و گروه‌ داوری متشکل از: علیرضا کریمی صارمی، رییس هیات داوران، مامک یحیی‌پور، رییس گروه هنرهای تجسمی و حوری داودی، مدرس انجمن عکاسان سیستان و بلوچستان، از میان ۱۴۰۰  اثر ارسالی، ۱۳ اثر را برگزیده و ۲۲ اثر را شایسته‌ی تقدیر اعلام‌کرد.

برهمین اساس نیز  «عباس عسکرزاده» از بخش اسالم، عنوان برگزیده گروه سنی بزرگ‌سال را به خود اختصاص‌داد و عنوان شایسته تقدیر گروه‌های سنی ۱۲+ (نونگاه) و ۱۵+ (نوجوان) به‌ترتیب به «پرنیان قربانی»  و«ابوالفضل جعفریان» از شهرستان تالش رسید.

اثر عباس عسکرزاده، برگزیده فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»
اثر ابوالفضل جعفریان، شایسته تقدیر فراخوان  عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»
اثر پرنیان قربانی، شایسته تقدیر فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»

گفتنی‌است، آیین اعلام برگزیدگان فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم» ۱ خرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =