محبت‌ورزی، لازمه ورود به عرصه آموزش/ ایفای نقش تربیتی در اولویت قرارگیرد

محبت‌ورزی، ایفای نقش تربیتی و تقویت حس قدرشناسی مخاطبان، رسالت معلمان، مربیان و مدرسان ایران اسلامی است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این بخشی از سخنان سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در نشست مسئولان و مدرسان کانون زبان استان است.

میرعظیمی طی این نشست که با هدف هم‌اندیشی، بررسی روند روبه‌رشد و هدف‌گذاری فعالیت‌های کانون زبان استان گیلان، به ویژه در روزهای پساکرونا صورت‌گرفت، از نقش معلمان، مربیان و مدرسان به عنوان الگوهای مناسب سخن‌به‌میان‌آورد و ارتباط دوسویه مربی و متربی را مهم و حیاتی ارزیابی‌کرد.

او درهمین حال از تجربه خود در کسوت معلمی سخن‌گفت و با شیرین و ماندگار توصیف‌کردن خاطرات و دست‌آوردهای این ایام اظهارداشت: رفاقت آگاهانه و هدف‌مند با مخاطب، تاثیربه‌سزایی در پذیرش آموزه‌ها و کاربرد آن در زندگی و شغل انتخابی وی ایفامی‌کند.

سرپرست کانون استان گیلان در این میان به اهمیت به‌روزرسانی آگاهی‌ها و هم‌گامی با فن‌آوری‌های روز پرداخت ومطالعه مستمر و ارتقای سطح علمی را لازمه پاسخ‌گویی به پرسش‌های آینده‌سازان و جذب حداکثری آنان دانست.

این مسئول فرهنگی سخنان خود را با اشاره به تعامل و همکاری‌های سازنده و رو به گسترش کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان ادامه‌داد و اظهارکرد: این امر نقش غیرقابل‌انکاری افزایش گستره فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی دارد.

قدردانی از تلاش‌های مدیر، مسئولان و مدرسان کانون زبان استان گیلان نیز بخش پایانی صحبت‌های سیدجلیل میرعظیمی به‌شمارمی‌رفت.

مدیرکانون زبان استان هم در این نشست، ضمن سپاسگزاری از همراهی و حمایت‌های سرپرست و همکاران کانون پرورش فکری استان از برنامه‌های این مجموعه، به اثربخشی هم‌گرایی‌ها پرداخت و این تعاملات را در نیل به اهداف مهم و تاثیرگذار ارزیابی‌کرد.

سیدمجیدمحمدنژاد در ادامه از ارزشمندی فعالیت‌های مسئولان و مدرسان کانون زبان استان سخن‌به‌میان‌آورد و مدیریت روزهای کرونایی و استمرار موفقیت‌ها را دست‌آورد این تلاش‌های گسترده خواند.

ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها و تشریح فعالیت‌های پیش‌روی  کانون زبان استان گیلان، از دیگر موارد مورد توجه این مسئول بود و وی با گسترده ارزیابی‌کردن ظرفیت‌های کارکنان این مجموعه افزود: به یقین، در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های افزون‌تر خواهیم‌بود.

افزایش زبان‌آموزان به ۸ هزار ۶۰۰ زبان‌آموز زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و روسی، از دیگر دست‌آوردهای کانون زبان استان گیلان است که در صحبت‌های سیدمجیدمحمدنژاد به آن اشاره‌شد.

ارایه دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات از سوی حاضران، تجلیل از کارشناسان و مدرسان برگزیده کشوری و استانی، پایان‌بخش نشست مسئولان و مدرسان کانون زبان استان گیلان بود که صبح و عصر روز دوشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع‌فرهنگی‌تفریحی دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی صورت‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =